Ben ik verplicht om een pakket aan te kopen?

Vanaf U15 zijn alle spelers verplicht om te trainen in de uitrusting van KSV Rumbeke

Wanneer ontvang ik mijn bestelling ?

Levertermijnen kunnen nooit exact meegegeven worden. Wij zijn 100% afhankelijk van onze leverancier, die op zijn beurt afhankelijk van de hoofdleverancier Uhlsport.

Alle stock producten kunnen worden afgehaald binnen de 2 werkdagen .

De uitzonderingen: waarom duurt het soms wat langer?

  • Indien een product niet voldoende op stock is brengen wij u direct op de hoogte en zal een nieuwe levertermijn worden afgesproken. 

U krijgt bericht voor afhaling

 

Hoe gebeurt de betaling ?

Betalen kan vooraf via overschrijving of bij afhaling, naargelang uw keuze bij de bestelling

Kan de kledij gepast worden?

Dat kan eventueel in de kantine

Ben ik verplicht om een basisbestelling te doen ?

Iedere speler krijgt na betaling van het lidgeld een basispakket dwz, een short, kousen en een training.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst mogen producten retour gestuurd worden.

Dit dient te gebeuren in de originele verpakking en in nieuwstaat.

De kosten van het retour sturen zijn voor uw rekening.

Neem, alvorens het terugsturen van de bestelling, contact op met ons zodat wij u kunnen voorzien van een retourformulier.

U kunt contact opnemen via info@webshopksvrumbeke.be

Na ontvangst van het pakket wordt het volledige bedrag aan u terugbetaald.

 

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Als u het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op. We zullen er dan voor zorgen dat alsnog de juiste artikelen zo snel mogelijk worden bezorgd. De klantenservice zal tevens laten weten wat er dient te gebeuren met de verkeerd ontvangen producten.

Wat als mijn bestelling niet compleet is?

Bij de bestelling kan je al de voorraad raadplegen.  Wanneer een artikel niet op voorraad is, kan je het bij favorieten zetten, van zodra het beschikbaar is, wordt je per mail verwittigd en kan je het bestellen

Controleer aan de hand van uw bestelbevestiging die u per e-mail hebt ontvangen of u alles hebt ontvangen. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op zodat we dit kunnen oplossen voor u.

Waarom moet ik een account aanmaken ?

Je kan kiezen om een account aan te maken op de webshop. Hiermee maak je het jezelf gemakkelijk om een (vervolg)bestelling te plaatsen en kan je te allen tijde uw bestellingen inzien.

Inloggen via de webshop

Je ziet een overzicht van de bestellingen die u geplaatst heeft en heeft de mogelijkheid om uw gegevens te wijzigen.

Verder kan je als klant:

  • Detail van iedere bestelling bekijken
  • De status van iedere bestelling zien (in behandeling, betaald, verzonden)
  • Facturen van hun bestellingen downloaden

Wat betekent Pre-order

Een product  is nog niet op voorraad of het  product (tijdelijk) uitverkocht, maar we willen je wel alvast de mogelijkheid geven om het product te bestellen. Zodra het product op voorraad is, wordt uw bestelling behandeld.